Contentmarketing en Conversion Rate Optimization

 

Is waar video-content en online-marketing organisch zijn. Content voor het bereik van massa in de doelgroep, de betrouwbaarheid van de boodschap, imago en naamsbekendheid. Online voor de conversie naar resultaat.

DIT DOEN WE:

VIDEO-CONTENT

  • Voor het bereiken van massa.

  • Het vertellen van een verhaal en verliefd worden op het merk

  • Zachte resultaten zijn niet genoeg. Het gaat om het converteren.

  • Call to action.

ONLINE

  • Afrekenen op resultaat.

  • Online is call to action en conversie.

  • Op online-vlak is vaak sprake van een glazen plafond. Een traffic boost is nodig.

  • Een advertisingmix.

  • Owned media als e-mailing, social media post, Facebook, SEA, Google Grants, Twitter, Instagram, Linkedin, Youtube,

  • Influencers en vloggers.

UNIEK

• Het bereik en de overtuigingskracht van video stories en de effectiviteit van online-conversie.

• Video-content om de bovenkant van de online funnel uit te bouwen.

• Concept tot uitvoering; de volledige regie

Risicodragende inbreng van HEROEZ