Contentmarketing en Conversion Rate Optimization
Is waar video-content en online-marketing organisch zijn. Content voor het bereik van massa in de doelgroep, de betrouwbaarheid van de boodschap, imago en naamsbekendheid. Online voor de conversie naar resultaat.
DIT DOEN WE:
VIDEO-CONTENT
Voor het bereiken van massa.
Het vertellen van een verhaal en verliefd worden op het merk
Zachte resultaten zijn niet genoeg. Het gaat om het converteren.
Call to action.
ONLINE
Afrekenen op resultaat.
Online is call to action en conversie.
Op online-vlak is vaak sprake van een glazen plafond. Een traffic boost is nodig.
Een advertisingmix.
Owned media als e-mailing, social media post, Facebook, SEA, Google Grants, Twitter, Instagram, Linkedin, Youtube,
Influencers en vloggers.
UNIEK
• Het bereik en de overtuigingskracht van video stories en de effectiviteit van online-conversie.
• Video-content om de bovenkant van de online funnel uit te bouwen.
• Concept tot uitvoering; de volledige regie
• Risicodragende inbreng van HEROEZ